En aquest darrer post dedicat al Centre Cultural podreu veure dues més exposicions de les moltes que s’hi celebren allí.
La primera ens és molt propera. Quan vaig veure un enfilall de formigues damunt una paret blanca vaig pensar en els cal·ligrames i la sorpresa va ser en descobrir que el que s’amagava darrera la porta era una mostra sobre l’artista català Joan Brossa. Brossa és conegut per la realització de una quantitat important de poemes visuals. Cal recordar que tota la seva obra està escrita en català.
Aquesta munió de formigues ens recorda el cal·ligrama que diu “Camí del sol, per les rutes amigues unes formigues” de Joan Salvat-Papasseit
En aquestes fotografies podeu veure una petita mostra del que s’exposava.
La famosa rajola de Barcelona!
Un parell més de poemes visuals de Joan Brossa.
S’hi veuen algunes fotografies de Joan Brossa.
Aquesta altra exposició imactava per la seva vistositat: les formes resultaven molt atractives i els colors eren vius i intensos.
El curiós, tal com s’explicava, és que aquestes cadenes tenien un origen matemàtic.
El terra reforçava encara més el color d’aquesta sala. Atés que el Centre Cultural disposa d’una gran quantitat d’espais per exposar algunes mostres n’ocupen més d’un, com és el cas d’aquesta.
A l’entrada d’aquest històric edifici hi ha un parell de fornícules de gran tamany que s’han aprofitat per exposar-hi art: uns vistosos rams de flors posats en uns gerros.