El dia 16 de setembre i dins de la programació dels actes de la Isagoge va tenir lloc la presentació del conte “El viatge de la Polla”. Una publicació editada per la Paeria de Cervera i l’Agrupació Seny Major.
El nombrós públic assistent es va a plegar a les escales que donen accés a l’església de Sant Domènec.
La protagonista del conte.
Caballol va ser l’encarregada d’explicar el conte amb el suport de diferents nens i nenes que van representar els personatges, tots de l’imaginari popular cerverí, que el protagonitzen.
En acabar, tothom va poder veure’ls exposat a l’nterior de Sant Domènec. Alguns, són de molts anys i altres, com la Tarasca i el Carranco Bilandó, molt més recents.
La Mort.
La titella africana.
La Cuca.
La Tarasca.
Lo Carranco Bilandó.
Per posar nom a tots aquests personatges és imprescindeible que compreu el conte. Tant si teniu petits a casa com no. Segur que us agradarà.
La Polla que aquí sembla que fa por i tot.