El dia 15 de setembre es va inaugurar a la Cerverina d’Art una exposició homenatge al poeta cerverí Jaume Ferran, coincidint amb la recent edició de diversos llibres antològics de la seva obra. La inauguració va comptar amb música, parlaments i recital poètic que van acompanyar aquest acte de presentació d’un espai dedicat a Jaume Ferran, en el que es repassà la vida i els temes i imatges de la seva obra poètica. Dins de l’espai de la galeria, hi va conviure l’obra literària, retalls de la vida d’en Jaume Ferran i l’obra artística a càrrec del dissenyador gràfic Oriol Luis Serrano, que va establir un diàleg entre el poeta i el paisatge de la seva infància, la Segarra.
S’encetà l’acte amb una actuació musical.
A la dreta, Oriol Serrano, responsable de l’exposició i Montse Pont, estudiosa de l’obra de Jaume Ferran.
El públic seguint els parlaments.
Un gran dibuix amb l’esguard de Jaume Ferran presidia la mostra.
Diferents obres realitzades pel dissenyador gràfic, Oriol Serrano.
A l’espai del fons de la galeria s’hi podien veure exposats llibres i objectes personals de Jaume Ferran.
Un quadern de treball mostrava els passos que Oriol Serrano havia emprat per assolir el resultat final de cadascuna de les seves obres.
Tot plegat resultà una exposició molt interessant, totalment dedicada a Jaume Ferran, en la que l’estètica hi tenia un paper ben important.