Amb aquestes imatges queda per tancada la informació referent a alguns aspectes puntuals de la ciutat de Nova York. Espero que si algú té intenció de viatjar-hi li pugui ser útil.
Atés que, pel que fa a l’arribar i al marxar, havent passat per Pensilvania, l’estada va ser a Nova York, a la zona de Brooklyn, tal com vaig comentar, les fotografíes que poso avui també corresponen a aquest districte tot i que presenta un aspecte del tot diferent respecte al lloc de la primera estada.
El que sí que s’hi assembla és el barri on hi havia la casa en que estàvem allotjats. Com molta gent sap, el famós portal online, Airbnb, que facilita trobar allotjament en vivendes turístiques a les ciutats més visitades del món és una bona eina per fer la recerca.
Aquesta manera d’allotjar-se, que cada vegada compta amb més usuaris, fa que les ciutats perdin una quantitat elevada de pisos destinats a residencia habitual de joves estudiants, parelles que no tenen llar propia, gent que va a treballar a la zona…Això fa que s’hagin de desplaçar i els obliga viure allunyats dels centres de les ciutats. Aquest fet converteix les urbs en feudes per turistes.
A Barcelona a aquest portal, l’Airbnb, li han posat una supermulta. Personalment hi estic del tot d’acord ja que estic en contra de que milers de pisos es desviin al mercat turístic.
L’altra opció, que trobo ideal, és la de llogar un pis o casa turística en la que hi visquin els seus propietaris. D’aquesta manera aprofites un espai que ja està ocupat pels seus residents habituals. La primera estada a Nova York va ser en una casa turística, en canvi, en aquesta segona estada el propietari hi vivía. Una experiencia perfecta, ideal per tornar a repetir.
Un carrer superagradable amb cases d’un parell de pisos. És el lloc on hi teníem l’allotjament.
Unes boniques i ben cuidades.
Per Tots Sants allí es celebra la festa de Halloween. La decoració que fan a l’exterior de les cases és molt espectacular.
Una altra entrada personalitzada d’aquest barri amb molt encant.
A la dreta tenim Manhattan, el pont que es veu al fons de tot és el de Brooklyn i, la zona de gratacels de l’esquerra correspon a la part on vaig fer estada aquesta segona vegada.
Aquí podeu veure aquesta zona. Si compareu les imatges d’aquest post amb el primer de Brooklyn veureu que no hi tenen res a veure.
Tanco amb una curiositat. Aquests treballadors estaven fent una obra i em vaig quedar bocabadada perquè un d’ells em va impactar. Em va semblar que era com un gegant. Mai havia vist ningú que imposés tant!!! No era perquè fos més o menys gras o alt, ja que pel que fa a d’alçada segur que n’he vist algún de més alt, però vaig tenir la percepció de que es tractava d’un gegant!!!!