una mica de tot arreu

Art d’Akí 2016 (2)

Seguim amb el recorregut pel carrer Major tot i visitant els espais on trobem les obres dels artistes que han participat en aquesta edició d’Art d’Akí.

Aprofito per tornar a comentar que l’Art d’Akí s’ha de mantenir en una altra data, de manera que sigui el protagonista de la mostra que es fa en els diferents espais del carrer Major, per tal de que la seva importància quedi en primer lloc i no serveixi d’acompanyament d’altres propostes.

També cal esmentar i felicitar a Sara Vila, una jove cerverina amb importants inquietuts culturals i artístiques, que ha estat la persona que ha tingut cura de l’organització d’aquesta edició ja que n’ha estat la comissària.

Enceto el post amb la fotografia de l’aparador del Museu, que és la mateixa que tanca el post anterior i, on hi havia exposada l’obrea de Roser Sàrries.

a44

Jaume Fort, pintura.

a27bo

a29

Paula Artés, fotografia i text.

a8b

a9

a7

Elisabet Medina, pintura.

a14

a13b

Queralt Antú, instal·lació.

a20b

Queralt, sempre exquisisa i presentant bellesa en estat pur.

a19

Mercè Serra, gravat. Llibre d’artista.

 

a16bo

Alumnes INS Antoni Torroja de Cervera i Alumnes INS Alfons Costafreda de Tàrrega.

ar1

ar6

ar7

ar8

art-4

art2

art3

art5

art9

Cristina Creus, aquarel·la.

car3

car-4

Carmina Castelló, una bona amiga i excel·lent pintora de Tàrrega, de la que tinc treballs seus a casa que són fantàstica.

car

Detall de l’obra de Carmina Castelló, pintura.

carmina-bona

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: