Després de veure les fotografies del magnífic espectacle ANTIPOTENTI, en aquest post, podreu veure alguns dels concerts més destacats del 13è Festival de Pasqua.
L’Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida va realitzar el concert inaugural d’aquest Festival amb un magnífic concert: Música i Exili amb obres de Carnicer, Pahissa, Casals i Oltra.

A l’esquerra, l’encertat cartell del Festival d’enguany.

El magnífic altar barroc del Paranimf, obra de Jaume Padró, estava originalment il·luminat amb unes tonalitats liloses que feien joc amb els colors del cartell.







L’endemà, diumenge de Rams, el Cor Madrigal va actuar davant d’un nombrós públic a qui va agradar molt. Amb el nom de “Un segle de música catalana” el concert, dirigit per Pere Lluís Biosca, presentà un programa amb obres de Morera, Millet, Casals, Taltabull, Oltra, M. Vila, Gasull, Guinovart, Vivancos i Magrané.
Poques vegades s’hiven vist tants cantants en aquest escenari. 46 persones formaren part del cor: 23 dones i 23 homes.






La cloenda del 13è Testival de Pasqua la va dur a terme l’Orquestra Barroca Catalana que va omplir de gom a gom el Paranimf i que va encantar tothom que hi va assistir.

Elena Copons, la soprano, va haver de sortir algunes vegades a saludar davant l’allau d’aplaudiments.

El baix, també fantàstic. Aquí es veuen plegats saludant el públic.



Ha estat un Festival molt participat, amb molt bona programació i molta assistència a la majoria dels actes programats. I ja se’n porten tretze edicions que deunidó! Esperem que any rere any puguen gaudir-ne.