una mica de tot arreu

Recordant…Primeres comunions. Sortint de Santa Maria. 24-5 1964 (2)

En aquest segon i darrer post dedicat a la sortida de la gent que assistia a la cerimònia de les Pimeres Comunions el 24 de maig de 1964 podreu seguir veient imatges d’aquest dia. Són fetes sense que se n’adonin els que hi surten. Com podeu veure l’església se Santa Maria s’omplia de gom a gom en aquest tipus de celebracions i, en acabar, s’aplegava molta gent a la plaça Major.

Costa identificar la gent que es veu. aquesta jove de l’esquerra crec que és la Pilar Gené amb el seu novio. És tia de l’anterior Paer, Ramon Augé, i va anar a viure a Saragossa.

La nena vestida de Primera comunió és Roser Creus Vila. La seva mare Roser Vila, l’agafa de la mà. El senyor dels cabells blancs és un oncle de la nena, de cognom Minguell, de la fusteria i l’estanc del mateix nom. Ambdos establiments estaven al carrer Santa Anna. L’altre germà Minguell treu el cap per darrera la senyora gran. L’home que té a prop i que porta bigoti és Salvador Boldú que treballava al Sindicat i tenia una botiga de plàstics al carrer Major on hi va haver el bar Barbacana, avui tancat.

Ja al carrer Major la nena de Primera comunió és Imma Biosca Carbonell acompanyada de la seva amiga Anna Maria Razquin Gené.

aquests ja han fet via i estan davant la Universitat. El pare és Mateu Carbonell i els nens, els seus fills grans, Jaume i Xavier Carbonell Vidal.

Aquestes fotografies ens donen informació de coses que ja fa anys que no vèiem: el rellotge de la botiga de cal Domenjó amb publicitat de la marca Festina. a la dreta i, en primer terme, un altre rellotge que estava davant de la tenda de cal codina quan encara la tenien davant la Universitat. També fa gràcia veure els antics fanals i la construcció rodona feta per posar-hi publicitat.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: