Seguim fent una visita al Museu Comarcal de Cervera per acabar de donar una ullada a l’exposició dedicada a Marc Márquez i anar preparant el terreny per la festa que tots desitgem celebrar. Esperem que el proper dia 10 no hi hagi cap entrebanc i aquest jove de Cervera es pugui proclamar campió del món de moto GP. Sí es compleixen els pronòstics la festassa que se li farà serà d’aquelles que no s’obliden ja que el que ha fet fins ara ha estat trencar records, un darrere l’altre, fent una trajectòria excepcional que caldrà celebrar també d’una manera excepcional.
En aquesta magnífica fotografia el veiem vestit tal i com corre a les curses. Els ulls, vius i brillants, ens transmetren la passió que posa en tot el seu projecte esportiu.
Vista d’una part de l’espai expositiu.
Es necessita una bona estona per poder veure bé tota aquesta mostra ja que hi trobareu moltes fotografies, de gran qualitat, algunes de gran tamany i altres més reduïdes, així com també moltíssimes explicacions amb les que podreu seguir tota la trajectòria del Marc.
Ell sempre parla dels seus orígens. Ha posat Lleida, i especialment Cervera, al mapa.
Catalunya Caixa, vinculada amb la seva espontsorització, també hi és present.
Darrera la moto veiem una preciosa imatge d’aquest jove i, al costat, hi trobem la zona en la que es pot veure com explica les seves vivències per mitjà d’un audiovisual.
Fotografies fetes en llocs emblemàtics de Cervera. Unes imatges de gran qualitat que res tenen a veure amb aquesta que he fet al fotografiar l’original.
Marc posant en altres indrets rellevants de la ciutat.
Quin jove més eixerit! Aquí la gent l’aprecia moltíssim ja que no ha canviat gens i quan fa estades a la seva ciutat és comporta com sempre.
Aquesta gran vitrina mereix una llarga parada. Tots els trofeus guanyats, que no són pocs, es poden veure darrere aquests vidres. Una imatge preciosa del Marc la presideix.
Quina colla! Què jovenets es veuen i com el futur els ha portat a enfrontaments per pujar al número 1 del podi.
Sempre content transmetent una alegria i un optimisme al llarg i ample del món!
Aneu a visitar aquesta exposició i podreu gaudir amb les nombroses fotografies, totes de molta qualitat, com podreu comprobar en veure-les en directe.
Aquí hi ha de moment, i esperem que per pocs dies, el document que li dóna el màxim guardó que ha conseguit en la seva espectacular trajectòria professional.
Tanco aquest post amb la mateixa imatge que el vaig encetar. El posat de Marc amb aquesta joventut, serenor i capacitat de sorprende’ns que ha anat demostrant, ja des de ben petit, al llarg de tots aquests anys i que desitgem pugui continuar en aquesta línea d’actitud i de realització com a persona i com esportiststa d’èlit.















