En aquestes properes imatges podeu veure com de genial decoren les façanes dels edificis a Strasburg. En cap altre lloc havia vist aquesta manera de fer. Resulta del tot espectacular.
Aquest edifici, bellíssim, lluïa una decoració ben espectacular. Al baixos hi havia una important pastisseria.
Aquest carrer que hi ha a la dreta portava a la plaça més important de la ciutat. Preciosa i amb un arbre gegant que anava canviant de colors. De nit resultava desllumbrant però, les fotos, sense llum natural, no em queden prou bé per tant, obvio de posar-les.
Aquesta edificació que feia cantonada i que, als baixos, hi havia un restaurant em va meravellar. Potser és la façana que em va agradar més. Les fotografies, al veure’s fraccionades les dues façanes que donen a dos carrers diferents, no donen fe de com de maco era veure-ho en directe.
La façana d’aquesta tenda dedicada a Hanssen i Gretel, amb un aparador d’allò tan bonic, també feia molt goig.
El vermell n’era el protagonista.
A la part superior hi havia una escenificació de La Bella i la Bèstia i continuament “hi plovien” bombolletes de savó.
Una altra composició, també bellíssima.
Les finestres, ja que aquí de balcons n’hi ha pocs, són els espais que decoren amb molt bon gust omplint-les de composicions vinculades al Nadal i a l’hivern.
En aquest carrer, que era el punt més màgic, a banda i banda s’hi trobaven tot un seguit d’arbres tenyits de blanc. Feien molt goig!
Ens alguns llocs, la decoració es limitava a omplir la part superior dels establiments, presentant sempre composicions molt boniques.
Les paradetes, posades al voltant de la catedral, estaven fetes totes amb fusta i decorades amb molta gràcia. S’hi podia comprar tota classe d’objectes nadalencs i també alguns productes de menjar així com també el vi calent, present a totes les Fires de Nadal d’aquestes contrades. El fred fa que, en beure aquest vi, el cos es revifi i les mans s’escalfin.
Queda tancada la informació sobre Strasburg. És una de les ciutats de centre Europa més boniques, sempre, però especialment en aquestes dades nadalenques.