una mica de tot arreu

Nosaltres fariem el mateix…

El que fa la gent de Síria és fugir de l’horror, escapar-se de la tragèdia, voler viure una vida nova, per difícil que es presenti, ja que el que deixen al darrera és insuportable.

Nosaltres, si ens trobessim al seu lloc, faríem el mateix.

Si teniu ocasió d’anar a veure aquesta impressionat exposició al Palau de la Virreina, Centre de la Imatge, aneu-hi. Mostra el valor i la professionalitat d’un periodista que ha viscut la tragèdia a primera línia i que presenta un recull d’imatges esborronadores.

escrit 1

escrit 2

Espai expositiu.

si 17

si 16

Aquestes fotografies, que no tenen cap qualitat,  però que informen prou bé de la magnitut de la tragèdia, son una mostra de les originals que podreu veure a l’exposició. Els videos, esborronadors, fan entendre el perquè d’aquesta diàspora que s’ha produït. Ningú vol exposar-se a entomar aquestes vivències.

Una imatge és millor que mil paraules!!!

si 1

si 3

si 4

si 5

si 6

si 8

si 10

si 11

si 12

si 13

si 14

si 15

Els dibuixos dels infants reflecteixen l’horror de que és per ells el seu dia a dia. Qui no faria el que podria per apartar-los d’aquest infern i fer que creixessin en un altre món millor? És per això que, davant la mirada indiferent de tots els seus germans de religió, els dels Emirats, rics i poderosos, que els hi han girat l’esquena, encaminen els seus passos cap Europa esperant l’acolliment

si 2

 

Deixa un comentari