El dissabte a la tarda va tenir lloc la, coneguda popularment com cercavila, però que en realitat era la XXXIII Trobada de Gegants de Cervera.
A continuació podreu veure diferents moments del recorregut. Recordem que aquest any Cervera gaudeix amb la companyia dels gegants d l’Agrupació. Per tant, aquesta Festa Major, quedarà també com una fita històrica perque ens acompanyaran en tots els actes. En Pau i na Alegria passes davant de cal Delfin on hi ha la Cafeteria “el Campanar”.
Na Cultura al seu pas pel carrer Combat. Mireu el balcó i podreu veure el domàs que s’ha dissenyat aquest any per posar-lo els dies de festa, unificant així aquest ornament en tota la ciutat. Ha estat una molt bona idea i el disseny és elegant fa molt goig.
Molts dels gegants que van participar en aquesta trobada no els havíem vist el dia de la Festa Gegantera.
La nostra nena està enjogassada saludant una altra nena.
Va ser fantàstic poder tenir l‘Almodis tan a prop i poder-li fer aquestes fotografies.
Va ser gràcies al geganter Ramon Armengol que la portava i que la va deixar, dempeus, davant el balcó de la casa dels pares, que és d’on mirava la cercavila. Va ser un cara a cara inesperat i molt ben rebut!
No s’escapa cap detall. Portava el pentinat d’una manera diferent que l’afavoria molt.
Ja s‘allunya…
L’Estudiant, no va voler ser menys, i també es va plantar davant el balcó. Quina cara fa de trapella!
Els gegants de l’Agrupació, el Treball i na Cultura, ja han arribat a la plaça i estan plantats davant la Paeria.
En Pau i…
…na Alegria.
Foxeu-vos en un detall: la bandera espanyola no hi és…
Els fanals, sempre tan bonics…
Tots encarats cap a l’estelada. El President, Artur Mas, el matí ja havia signat el decret per la consulta.
Va sorprendre la presència d’aquest colós. Un gegant que jo no recordo haver vist mai i que era de dimensions impressionants.
Fixeu-vos fins on arriba!
Anava acompanyat d’un àngel i d’un dimani força peculiars.
Tots els gegants ja plantats esperant el moment dels lluïments. Com sempre, sota la mirada del Campanar de Cervera.




















