una mica de tot arreu

Aparadors de Nadal 2023 (1)

Com cada any el blog presenta les imatges dels aparadors de Cervera. Aquest any, des de la Paeria, s’ha convocat un Concurs d’aparadors de Nadal. Per competir-hi calia apuntar-se per tant, els aparadors que veureu en aquests posts potser que hi concursin o no.

Inma Blanco Nails ha decorat el seu aparador amb un treball fet manualment protagonitzat pel perfil més conegut de Cervera..

Sònia Moda i Complements canvia molt sovint els models de les maniquís. Aquestes fotografies corresponen als aparadors que es podien veure per Nadal.

Cervera Mobiliari ha fet la composició prioritzant la part manual ja que el suport dels refranys i les estrelles ha estat tot elaborat manualment.

Flors i Plantes Noemí ha presentat els seus aparadors fent servir els productes que venen a l’establiment, des d’objectes decoratius a plantes.

És el mateix que podem veure a Anna Frank. Uns ambients concrets decorats en clau Nadal, també amb objectes que hi ha a la venda.

Deixa un comentari