Amb aquest post queda enllestida la visita que hem fet a l’habitatge de Dalí. Seguim donant un tomb per l’exterior per comprovar les originals i atrevides idees decoratives amb que va embellir aquests espais de casa seva.
Recordeu que aquesta vivenda va ser l’única casa estable de Salvador Dalí des de 1930; el lloc on va viure i treballar habitualment fins que al 1982, amb la mort de Gala, va fixar la seva residència al Castell de Púbol.
En aquesta casa es poden diferenciar tres àmbits: on transcorria la part més íntima de la vida dels Dalí, l’estudi i els espais exteriors més pensats per la vida pública i l’activitat creativa més efímera. Només ens queda per visitar aquest tram exterior en el que hi podreu veure peces especials amb utilitzacions de materials tradicionals com a ornamentació sorprenent i creativa.
A la zona de la piscina podem veure un grup de serps que, sinuosament, van reptant per damunt les parets. Tot un atreviment en aquest espai de relax.
Aquesta edificació porta el nom de Torre de les olles. Una porta, ben original, dóna pas al seu interior. 
Com podeu veure les tradiconals olles de terrissa han estat utilitzades d’una manera ben especial tot i quedant integrades a la façana de la Torre.
Impacta del tot la visió del Crist de les Escombraries. Una creació de Dalí molt poc coneguda.
El Colomar resulta espectacular ja que la manera com va disposar aquest conjunt de forques resulta visualment molt sorprenent.
Contrast al Colomar.
La figura de l’ou és una constant en el món dalinià.
El mar, l’altra constant en la vida del geni de l’Empordà. Estimava la proximitat d’aquests paisatges per aquest motiu va decidir construir el seu habitatge a la riba del Mediterrà.
Des de casa seva en va gaudir amb escreix.

















